Selülit Tedavisi

Selülit tedavisi kolay olmayan, spora yanıt vermeyen hastalarda ve doğru cihazlarla doğru kişiler tarafından yapılması gereken bir süreçtir. Ülkemizde selülit tedavisi için geliştirilmiş onay ve sertifikalara sahip çok çeşitli cihazlar vardır. Bu cihazlar ile selülit tedavisi ve yağ miktarının azaltılmasında kombine ve kalıcı sonuçlar ortaya çıkmaktadır. Ortalama 4 ile 6 hafta içinde selülit tedavisinde mutluluk verici sonuçlar elde edilebilmektedir. Selülit tedavisi bittikten sonra portakal kabuğu görüntüsünde düzelme, selülit evresinde azalma görmek mümkündür.

Selülit Tedavi Yöntemleri

Selülit tedavisinde gelişen teknoloji ile her geçen gün önemli adımlar atılmaktadır. Farklı farklı tedavi yöntemleri ortaya çıkmaktadır. Bu yöntemlerin başında mezoterapi ve liposuction gelmektedir. Bu tarz yöntemler sayesinde çok ileri düzeydeki selülitler bile kolaylıkla ve rahatlıkla tedavi edilebilmektedir. Fakat çok fazla şikayet mevcut değilse kozmetiklerin yardımı ile de çözüm bulunabilmektedir. Pek çok kozmetik firması piyasaya selülit giderici ürünler çıkarmıştır. Basit düzeyde selüliti olanlar bu ürünleri düzenli kullanarak, spor yaparak, düzenli beslenerek olumlu sonuçlar alabilirler.

Mezoterapi Tedavisi

Cildin orta tabakasına yağ eritici karışımın 2 – 4 mm’lik özel iğneler ve bir enjektör yardımıyla enjekte edilmesidir. Bu enjekte edilen madde selülit tedavisi uygulamalarında bölgeye direk olarak etki etmektedir. Vücut tarafından kullanılmayan yağ hücreleri enjeksiyon sayesinde parçalanarak organizma tarafından tekrar kullanılabilir yağ durumuna getirilmektedir. Tedavinin sebebi biriken yağı ortadan kaldırmaktır. Bununla birlikte tedavi sayesinde lenf ve kan dolaşımı da rahatlatmaktadır. Ayrıca lipoliz mekanizması yeniden harekete geçmektedir.

Akupunktur Tedavisi

Vücudun çeşitli kilit noktalarına akupunktur uzmanları tarafından iğneler ile ulaşılıp su ve yağ hücrelerinin harekete geçirilmesidir. Bu sayede yağ hücreleri yok olmaktadır.

Ultrason Tedavisi

Ultrason yöntemi ile derinin altına doğru inilmektedir. Bu yöntem ağ hücrelerini parçalayıp bölmeyi sağlayan bir yöntemdir. Yalnızca selülitli alanlarda değil küçük yağların tedavisinde de uygulanmaktadır.

Ozon Terapi Tedavisi

Oksijen ile yağ hücrelerinin temizlenmesidir. Yağların yakılmasını amaçlayan bir metottur. Selülitli bölgeye buhar banyosu uygulanır. Bu sayede oksijen en alt tabakaya kadar ulaşmaktadır. Kişideki kan dolaşımı hızlandırılmaktadır.

Lazer Terapi Tedavisi

Lazer ile selülitli bölgeler üzerine uygulanmaktadır. Kan dolaşımı bu şekilde hızlandırılmaktadır. Bu şekilde hareketsiz bölgeler harekete geçirilmektedir.

Basınç Tedavisi

Kan ve lenf dolaşımını hava basıncı sayesinde harekete geçiren bir yöntemdir. Bu yöntem selülit tedavisi için çok etkilidir.